Tendenze di u Mercatu di Riscaldatore d'Acqua Solare, Attori Chjave Attivi, è Projezzione di Crescita Finu à 2027 |Ricerca di u Mercatu Alliatu

U mercatu globale di riscaldatori d'acqua solare si dirige versu una fase di espansione.Questu hè attribuitu à una crescita significativa di a dumanda da l'utilizatori finali residenziali è cummerciale.Inoltre, un aumentu di preoccupazione da i guverni in e nazioni emergenti, cum'è a Cina, l'India è a Corea di u Sud, in quantu à e norme di zero emissioni, hè prevista per guidà a crescita di u mercatu.

U riscaldatore d'acqua solare hè un dispositivu chì capta a luce di u sole per riscalda l'acqua.Coglie u calore cù l'aiutu di un colector solare, è u calore hè passatu à u tank d'acqua cù l'aiutu di una pompa circulante.Aiuta à u cunsumu energeticu postu chì l'energia solare hè libera in cuntrastu cù e risorse naturali, cum'è u gasu naturale o i combustibili fossili.

L'aumentu di a dumanda di sistemi di riscaldamentu d'acqua in e zone isolate è rurale hè prevista per propulsà a crescita di u mercatu.I riscaldatori d'acqua solari à piccula scala sò principarmenti usati in i zoni rurali per via di u so prezzu bassu è alta efficienza in diverse cundizioni climatichi.Per esempiu, a Cina hà circa 5 000 fabricatori di riscaldatori d'acqua solari di piccula è media scala è a maiò parte di elli serve in e zone rurale.Inoltre, un sustegnu sustanziale di u guvernu in termini di sconti è schemi energetichi hè previstu per attruverà più novi clienti, aumentendu cusì a crescita di u mercatu.

Basatu nantu à u tipu, u segmentu vetratu hè emersu cum'è u capu di u mercatu, per via di l'alta efficienza di assorbimentu di i cullettori vetru paragunatu à i cullettori senza vetru.In ogni casu, u prezzu altu di i cullettori vitrati pò limità u so usu per l'applicazioni à piccula scala.
Basatu nantu à a capacità, u segmentu di capacità di 100 litri hà cuntatu una parte significativa di u mercatu.
Questu hè attribuitu à a crescita di a dumanda in u settore residenziale.Un riscaldatore d'acqua solare à pocu costu cù una capacità di 100 litri hè abbastanza per una famiglia di 2-3 membri in edifici residenziali.

U segmentu di riscaldamentu d'acqua solare residenziale hà cuntatu una quota significativa di u mercatu, per via di un investimentu robustu in u settore di a custruzione per u ristabilimentu è a rinnuvazione di l'edificazioni.A maiò parte di sti novi edifizii anu cullettori solari installati nantu à u tettu, chì sò cunnessi à u cisterna d'acqua per mezu di una pompa circulante.

L'America di u Nordu hà cuntatu una quota di mercatu significativa, per via di misure favurevuli di u guvernu per prumove e tecnulugia di energia solare per i lochi residenziali è cummerciale.

I risultati chjave di u studiu
- U riscaldatore d'acqua solare vetratu hè previstu di cresce à u CAGR più altu di circa 6.2%, in termini di entrate, durante u periodu di previsione.
- Per capacità, l'altru segmentu hè previstu di cresce cun un CAGR di 8.2%, in termini di entrate, durante u periodu di previsione.
- L'Asia-Pacificu hà duminatu u mercatu cù circa 55% di parte di entrate in 2019.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022